Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
donderdag 9 juni 2011

Tag: Show your screen

Jullie gaan vandaag mijn 'screen' zien. Ik heb al best lang geen tag meer gedaan en was natuurlijk heel blij, toen ik werd getagd. Ik ben getagd door 2 lieve meiden: Yak Man & Yara. Let's get over to mah screen!



Wat moet je doen?
× Je plaatst een printscreen van je bureaublad.
× Je geeft een korte toelichting bij je achtergrond en de programma’s
× Je tagged een aantal mensen




Dat is mijn background, HELLO KITTY <3 
Het is niet al te druk, gewoon lekker simpel Hello Kitty en een roze achtergrondje. 

Mijn programma's: 


Laten we linksboven beginnen: 

× prullenbak - voor dingen die ik niet meer nodig heb
× norton security scan - iets met anti-virus iets
 × google chrome - INTERNET
× adobe reader 9 - handig voor internet
× emachines gamezone online - games van mijn laptop
× gimp 2 - bewerkprogramma
× google earth - to see the world
× microsoft office demo versie - voor internetoffice spulletjes (?)
× free 3gp video converter - video's converten
× epson scan - scannen
× norton 360 - anti-virus iets (?)
× mcafee security scan - anti-virus iets (?)
× epson handleiding - handleiding van mijn printer
× snelkoppeling naar bestanden - to go to my documents
× teach2000 - handig voor leren van woordjes
× epson stylus handleiding - handleiding van mijn printer 2
× internet explorer  INTERNET
× smart defrag - defragmenteren van mijn pc
× dvd soft free studio - uuhh...(?)
× bearshare - oude muziek-download-programma
× adobe 9 installatie programma - installeren van adobe 9
× epson easy foto print - voor het uitprinten van foto's

Dit waren de programma's op mijn bureaublad. De helft daarvan gebruik ik niet, maar ben weer bang dat als ik het weggooi dat ik het dan nog nodig hebt. 

Ik tag: 

× Joan
× Iris

& natuurlijk alle sweeties die dit lezen en het ook willen doen! <3

XOXO

HEB JIJ EEN DRUKKE BUREAUBLAD? 
XOXO

1 reacties:

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Leuke tag! En nog leukere achtergrond, haha!

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness