Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
vrijdag 17 juni 2011

It's Friday!


Rebecca Black - Friday

Wie kent dit liedje nou niet? Je kan het haten of je kan er van houden, maar één ding is zeker: DIT LIEDJE BLIJFT IN JE HOOFD ZITTEN! Persoonlijk vind ik het wel een grappig liedje, ik haat het niet. De lyrics is nogal kinderlijk en haar stem zelf vind ik een aparte klank hebben. Maar dit liedje heb ik de hele tijd in mijn hoofd. Op de één of andere manier ken ik de tekst en het deuntje blijft maar in mijn hoofd zitten. Al met al blijft het een grappig liedje. 

XOXO

WAT VINDEN JULLIE VAN DIT LIEDJE? 

7 reacties:

Justine zei

Ik vind het liedje niet lelijk maar ook niet echt mooi. Maar je hebt wel gelijk dat het in je hoofd blijft zitten.

wj zei

ik vind het helemaal niks sorry!

Anoniem zei

Ik vind het jammer dat het zo overbewerkt is, want ze kan goed zingen volgens mij!

Littlefashiolista zei

ik kende het liedje niet :$
in het begin dacht ik wel een beetje van uhmm
maar nu ik hem vaker luister zie ik er wel wat in

Sofie zei

ik vind het liedje niet super, maar ook zeker niet slecht. ik vind het wel onfair dat ze zo hard afgekraakt wordt door iedereen, zo erg is het nu toch ook niet?!
x

Yara zei

Ik vind dit liedje wel leuk^^
het blijft idd in je hoofd zitten!

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Echt drie keer niks, dit is toch geen muziek joh :P

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness