Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
donderdag 23 juni 2011

Here we go again...

Tumblr_lmoh52afbe1qc9jhro1_400_large

Herkennen jullie dit bovenste plaatje? Nou, ik wel. De reden dat ik al heel lang niet meer heb gepost, is door TOETSWEEK. Nog 1 week toetsjes doorstaan, die hard leren en stressen, jaja, de toetsweek is weer aangebroken. Maar gelukkig is er na de toetsweek weer wat goeds, namelijk; SUMMERVACATION! <3 Genoeg tijd om te posten, dus. (: Maar ik ga nu weer verder met leren, haha. Ik wil natuurlijk wel overgaan met knallende cijfers! 

XOXO

HEBBEN JULLIE OOK TOETSWEEK (GEHAD) ?

15 reacties:

Justine zei

Jammer genoeg herken ik dat plaatje! Ik moet nog één toets maken en ik ben erdan er al vanaf, gelukkig! Nog veel succes!

KABIGONE zei

aah, succes! Ik ben er al vanaf haha.

Judith zei

Ik zit er nu middenin :(

Anoniem zei

Bluh ik begin volgende week :(

Sofie zei

dat suckt voor je, ik had vandaag mijn laatste ;) alleszins veel succes nog!! ♥

Chloe zei

Morgen de laatste! Finally!

Yara zei

succes!!ik ben er van gisteren vanaf en heb het een beetje verknoeid:$

Yanou zei

Succes, ik heb nog 1 dag, maandag. En dan gaan we alleen maar leuke dingen doen, met de klas :).

Lupe zei

Ik ben juist klaar met mijn examens,
veel succes!

Lovley! maybe you want to enter my giveaway; http://fashion-is-forever.blogspot.com/2011/06/my-first-giveaway.html

Love x

Dhini zei

Gelukkig hoef ik niet meer
Succes met je study

Peppear zei

Succes. Gelukkig heb ik al vakantie.

Gabriella zei

Succes, mn broertje heeft ook toetsweek gelukkig ben ik er alweer vanaf!

Mandy zei

ik heb gelukkig al lang geen toetsweken meer gehad, heb een jaartje thuis gezeten
Maar vanaf september begint de ellende weer want dan begin ik aan een nieuwe opleiding -.-'

Marie zei

Hopelijk ging het goed, en heb je je erdoor kunnen werken.
x

Aya zei

Ik ben zo blij dat ik er van af ben. Dinsdag mijn diploma gekregen :) Succes nog!

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness