Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
maandag 13 juni 2011

Nieuwe layout



Hey allemaal! Zoals jullie zien is de layout helemaal veranderd. Met dank aan Yara! Alle credits gaan naar haar, want ik zat vast met het programma waarmee zij werkte, omdat ik de proefversie had. Maar zij was zo lief om deze layout voor mij te maken. Alle reacties zijn op een mysterieuze manier weg, maar daar kan je nu dus nieuwe reacties achterlaten. Een soort van een fresh start, haha! 

Nogmaals BEDANKT YARA! <3 
bezoek ook eens haar site: yaralovesbeauty.be

XOXO

WAT VINDEN JULLIE VAN DE NIEUWE LAYOUT?

8 reacties:

Joan zei

Ziet er erg leuk en cute uit! Alleen jammer dat het plaatje (+ wolkje links) in de header heel wazig is.

maccia zei

Erg leuk gedaan, maar ik ben het wel eens met Joan!

yara zei

Graag gedaan Dewi!^^

KABIGONE zei

Oe, ziet er leuk uit! =D

Anoniem zei

Ziet er cuteeee uit!

Floor Daasvand zei

Nicee :3

Sofie zei

ah echt superleuk geworden!
x

Justine zei

Wow, wat mooi zég! Zo cute!

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness