Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
donderdag 16 juni 2011

Beachy-Hair

Ik zag op de site van Eef&Lot een handige manier om een beachy-hairdo te maken. Ik had wel zin om met een beachy-hairdo naar school te gaan. Dus heb ik het meteen geprobeerd. 

Dit is wat er in het artikel stond:

  • Voor een touwerig effect: spray wat texturizer in je (hand)droge haar. Maak 6 losse vlechten in je haar en spuit op elke vlecht wat versteviger.
  • Föhn de vlechten droog of ga ermee slapen.
  • Maak je haar los en ga er met je vingers doorheen. Masseer je haar vanaf de kruin voor een extra warrig effect. 

's Avonds heb ik gedoucht, daarna heb ik mijn haar een beetje gedroogd met mijn handdoek en heb ik 4 vlechtjes gemaakt. Geen zes, want ik heb best dun haar, dus 4 vlechtjes vond ik wel genoeg.


twee vlechtjes aan elke kant

Nadat ik de vlechtjes heb gemaakt, ben ik gaan slapen. De volgende dag deed ik de vlechtjes uitelkaar en heb ik er nog wat mousse ingedaan van Andrelon. Uiteindelijk zag het er zo uit: 


BEACHY-KRULLETJES! <3 

XOXO 

WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL MET JE HAAR? 




9 reacties:

Justine zei

Je haar ziet er erg mooi uit! Ik denk dat ik het ook eens zal proberen!

Floor Daasvand zei

niet veel want heb korte coup :p

Littlefashiolista zei

dat deed ik eerst ook heel vaak!
ga ik binnenkort weer eens doen :)

Sofie zei

Ik experimenteer graag met vlechten :)
Maar dit ga ik ook eens proberen binnenkort :)

Sofie zei

wat leuk! het resultaat is echt supermooi geworden, ziet er prachtig uit bij jou!
x

Nana. zei

Ziet er heel cool uit ^^ Ik ben de laatste tijd veel aan het experimenteren met mijn haar dus dit ga ik zeker uitproberen! (:

Chloe zei

wauw, die krullen zien er echt mooi uit! Dat ga ik zeker ook eens proberen :)

Sanne zei

Handig zeg! Moet ik alleen wel eventjes m'n haren laten groeien om vlechtjes te kunnen maken haha.

Samira zei

Ik heb van mezelf al golvend/krullend haar, maar leuke methode :) Btw thanks voor je comment :)

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness