Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
vrijdag 8 april 2011

Winactie: Kenzaa


Velen van jullie kennen de webshop Kenzaa al. Ze verkopen hele leuke kleding, accessoires en schoenen. Ik zou zeker een kijkje nemen, want hun assortiment zit echt vol met leuke spullen die je echt moet hebben!  Maar het speciaal aan deze webshop is dat ze alleen kleding in ONE SIZE verkopen, namelijk maat XS/S. Dus speciaal voor de petites. 

De zomer komt eraan en de jurkjes en sieraden zijn supercute! Let me show you:

Jurk MIAMI + Tailleriem

€22,50 
incl. riem

Jurk JOIN Flower

€18,00

Oorbellen SET

€8,95
Ring UIL
€3,95

Neem zeker een kijkje, want deze producten zijn cute en laten jou er ook cute uitzien! 




WAT MOET JE DOEN OM €10 SHOPTEGOED WINNEN BIJ KENZAA?

Verplicht: 

- Volg mij via bloglovin' en GFC
- Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Kenzaa
- Volg mij en Kenzaa via twitter

Voor extra kansen: 

- Twitter over deze winactie
-  Volg Kenzaa via facebook
- Volg Kenzaa via hyves
- Maak een blogpost over deze winactie op je blog

Zet de link/je gebruikersnaam in de comment!

Deze winactie duurt t/m 24 april 23:59!

Veel succes meiden! 

XOXO

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness