Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Pageviews

Cash4Girls

Geld verdienen voor meiden
zaterdag 2 april 2011

Simply Nude



Herinneren jullie nog de post van gisteren over de gewonnen beautyproducten? Nou, van de Essence nagellak 05 Simply Nude, heb ik een swatch. (: Hierboven zien jullie het lakje. En hier komen de swatches:


Ik heb er 2 lagen opgedaan, want anders zou die niet echt dekken. Het is een mooie onopvallende kleur en hij lakt fijn. Het is leuk voor als je een dagje even lekker nude wil gaan, dan raad ik je dit lakje zeker aan. Ik houd persoonlijk meer van knallende, aparte, vrolijke kleurtjes, maar deze is mooi voor een onopvallend dagje. 

XOXO 

NUDE OF KNALKLEUR?

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Een klein meisje die houdt van fashion&beauty en die addicted is aan cuteness. That's me! XOXO
Mijn volledige profiel tonen

Follow me on twitter!

Follow with bloglovin

Follow Cutie Madness